Jakou inkoustovou tiskarnu pro Linux?

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Úterý Říjen 19 22:29:39 CEST 2004

Libor Chocholaty wrote:

> Diky, na linuxprinting.org jsem se dival, ale tohle jsem nejak prehledl.
> Asi to bylo v dobe, kdy jsem hledal drivery pro Canon a neuvazoval jsem
> o necem jinem. Takhle to vypada na Epson.
>
> Diky, Libor

	Vrele NEdoporucuji. Pred par lety jsem koupil domu Epson Stylus Color
(tusim ze 480, ale nejsem doma, takze sorry :-) a pude (jen co na TO
bude :-). Jednou vytika inkoust (takze mam cerny stul :-), jindy nebere
papir (pomuze vystoupit a nastoupit :-), ... Sice je to pod WhoKnows,
ale ... Predtim jsem mel Lexmark 1000 (taky zadne SuperDelo), ale tohle
je (IMHO :-) PODSTATNE horsi.

	Kdyz olej, tak Mogul, kdyz inkoust, tak HP. Od Epsonu jedine jehlicky.
Ty delaji dobre.

	Jinak IMHO cim lacinejsi tiskarna, tim drazsi provoz (male, ale o to
drazsi patrony, nizsi kvalita logiky a trysek => vetsi spotreba inkoustu
...).

	Ales