bind9 nechce restartovat

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Říjen 19 23:09:07 CEST 2004

V Út, 19. 10. 2004 v 22:28, Petr Pisar píše:

> On taky bind na SIGHUP reaguje znovunactenim konfigurace a zonovych
> souboru, a ne umrenim.

vyborna poznamka k veci. Konecne me to donutilo podivat se, jak je
implementovany stop v tom debianim skriptu a on je tam "rndc stop".
Pokud si predstavim, ze rndc reload uz v te dobe nefunguje, neni tezke
prijmout ani to, ze init.d/bind9 stop nepomuze.

Akoratze si uvedomuju, ze ja jsem vlastne puvodne nechtel bind zastavit,
ja chtel jen reloadnout ty konfiguracni soubory. Takze jsem si vlastne
vubec nepomohl. Jeste se nad tim zamyslim.

Petr