K3B a RW

mrakoplas dunaj_stefan na post.cz
Středa Říjen 20 11:19:20 CEST 2004

Aojte vsici,
zacinam byt velmi skepticky vuci programu K3B.Facha mi uplne skvele az na
vypalovani hudby z mptrosek,ale to je vedlejsi.
Zavaznejsi problem vidim v moznem poskozeni CDRW.
Zkousel jsem na trech kompech,vzdy jine distro Linuxu,jine verze K3B jina
media.... vysledek stejny : smazani RWecka a nasledne zapsani dat zpusobi
necitelnost nekterych dat...
Zkousel jsem eliminovat nahodne poruseni povrchu media,spatne konfigurace
systemu,spatnou vypalovacku,spatnou ctecku.
Bouhzel vysledek je vzdy stejny...
Nemuzete dat nejaky echo jestli jsem opravdu jediny,ktery popira statistiku
nahod nebo ze je to vseobecne znamy bug....