Synaptics touchpad, externi PS/2 mys a spoluprace v XOrg?

Milan Svoboda tex na sendme.cz
Středa Říjen 20 11:02:59 CEST 2004

linux na linux.cz napsal:

> http://t41.zdenda.com/#tp
>
> sice to je na USB mys a touchpad, ale treba to pomuze

Dekuji za odpovedi. K jakesi funkcnosti jsem se dostal, ale:
 * funguje to pouze s ovladacem mouse nastavenym pro obe zarizeni
   -> nefunguje tapping na touchpadu a to je velmi neprijemne
 * jine kombinace nefunguji

Jde mi o to jestli nekdo nema nastavenu konfiguraci tak ze touchpad
pouziva svuj synaptics ovladac a !! PS/2 !! externi mys pouzivat ovladac mouse
nebo ?synaptics?.

Me se nepovedlo zprovoznit to a zkousel jsem vsechny kombinace co me napadly.

Kdyz funguje touchad s tappingem tak nefunguje mys, respektive pohyb misi
mi bypne touchpad ale jinak nic jineho.

Milan Svoboda

-----
Připojte se přes RazDva a vyberte si jednu z nových cen v Bonus Clubu. Více na http://club.razdva.cz.