Samba a domena

Matejcek Petr konference na crhov.komfi.cz
Středa Říjen 20 11:06:38 CEST 2004

 jak jste to myslel s tim local master browser?  nic takoveho v smb.conf
nemam

podle ceho vyhledavaji XP domenu ? na win2K serveru je to tam kde je DNS
ale to u linuxu neni ne?

kdyz se podivam na stanici pripojenou k sambe tak je tam domena LA,  ale
kdyz se podivam na stanici pripojenou k win serveru tak tam je
la.firma.cz  nevadi to necemu ?

PM