Spoluprace na projektu - antispam

Středa Říjen 20 11:17:04 CEST 2004

Petr Vileta <stoupa na practisoft.cz> wrote:
> Mam server, kde bezi 15 domen 2.radu a kazdy majitel domeny ma naprosto jine
> pozadavky na filtrovani spamu. Zkousel jsem se di vat na Spamassign, ale to
> na RH7.3 proste nenaroubuju, protoze to vyzaduje nejakou novou knihovnu a
> par lidi me od toho zrazovalo (a dost durazne).

Ktora verzia spaqmassassinu to bola? Ak verzia 3, mali pravdu - skuste
verziu 2.64.

> Pak jsem se dival na milter, ale taky tam bylo neco, co proc jsem to
> nemohl pouzit, tusim, ze mu vadil zase muj starsi sendmail nebo co.

Nuz RH 7.3 je dost stary, ale fungovat by mal... ktoru verziu sendmailu
tam mate? a ste si isty ze vadilo prave toto?

> Jinymi slovy receno, kvuli nasazeni spamfiltru nehodlam menit operacni
> system za novejsi a zapasit nekolik dnu s novym perlem, MySQL, ssh, nazvy
> uctu uzivatelu atd.
> Proto jsem se rozhodl vyrobit si svuj vlastni antispam. Jednoduchy, bez
> zavislosti na jmenu distribuce a jeji verzi, konfigurovatelny rucne a pro
> kazdeho uzivatele samostatne. To je vsechno.

obavam sa ze vytvorenie, odladenie a nakonfigurovanie noveho spamfiltra
vas bude stat neporovnatelne viac casu a nervov ako upgrade celeho
systemu...

"To Boot or not to Boot, that's the question." [WD1270 Caviar]