ssh -R NEinteraktivne (bez hesla a Y/N otazky)

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Říjen 20 13:36:13 CEST 2004

Dobry den,

On Wed, Oct 20, 2004 at 11:39:18AM +0200, AntiTrust wrote:
> [...]
> neverejnu IP, je za 2mi (3mi?) NAT.
>
> Z domu do prace(dynIP, ale nie je problem vdaka dydns) sa vie ssh bez
> problemov .
> Z prace domov sa vie takto:
> jeho dcera napise (opise z papierika - vycvicena opica):
> ssh -C -R 11111:localhost:22 otec na firma
> kolega (otec) napise:
> ssh -p 11111 dcera na localhost
>
> PROBLEM - ak nie je dcera doma, alebo spravi preklep ...
>
> 1. Ako sa da "napisat"
> ssh -C -R 11111:localhost:22 otec na firma
> bez toho, aby to pytalo obcas yes/no ?
> 1B. bez toho, aby bolo pozadovane heslo ?

autorizace prostrednictvim klice. Poprve by to melo chtit yes/no,
pak, kdyz uz je verejny klic pocitace v databazi, by se to nemelo
ptat uz na nic.

> 2. crontab
> Ak mame urobeny bod 2 - spravime crontab - ale ako osetrime:
> if spojenie-uz-existuje-a-este-nespadlo then quit; else reconnect ?

a proc crontab? Pokud spojeni spadne, mohlo by to jit takto:

while (1) ssh -C -R 11111:localhost:22 otec na firma

(dulezita je myslenka, musel bych se podivat presne na notaci:
proste nekonecny cyklus, ktery by nahazoval spojeni...)

> Dakujem pekne
>
> AT
>
> Zase som slubil pomoc prv, ako som si uvedomil, ze to neviem, na druhej
> strane, je to dobry kolega a ja sa cosi priucim :) a spropagujem Linux -
> "ide spavit aj toto" ;)

Jasne, linux umi vsechno... :-))) Ale jak, do prkna? :-(((

:-)

Zdravi
Honza Marek