Eurotel DataNonstop

Jan Cervenka witko-comp na volny.cz
Středa Říjen 20 16:59:54 CEST 2004

Dne st 20. října 2004 15:57 Jirka Kosina napsal(a):

> Funguje to, po jednoradkovem patchi do linuxoveho kernelu i rychleji nez
> 256 kbps.
>
> Problemy jsou daleko vice se samotnou siti a s modemy, nez s linuxem.

Dobry  den,

presne tak, pokud se budete nachazet dale od BTS, nebude Vas problem 256 kbps
vubec trapit. Jsem vzdalen asi 6 km (ty BTS jsou strasny tajemstvi, takze
doufam, ze po nasmerovani yagi anteny je to tam) a jede mi to od 1.3 do 20
kBps download a od 0.1 do 5 kBps upload.rano rychleji, odpoledne to klesa , k
veceru je to skoro k nicemu.  Ty BTS maji 2 MBps download a 15 kBps upload
pro vsechny zrovna pripojene. Vice info treba na www.cdma.cz

Honza