Ovladač Canon IR1530 - cups

Jiří Bárta jiri.barta na atlas.cz
Středa Říjen 20 17:58:22 CEST 2004

Ve firmě jsme pořídili multifunkční zařízení Canon IR1530. Bohužel to se mnou nikdo nekonzultoval a tak mmusím řešit následující problém ...

Nutně potřebuji tisknou na tuto tiskárnu z prostředí Linuxu (RedHat 2.1 AS = RedHat 7.3). Pro tisk používám rozšíření cups.

Tisk řeším tak, že na serveru W2k jsem tiskárnu nasdílel a tisk na ní je OK. Ale pokud dám něco jako "lp.cups -d tiskarna01 xxx" (xxx je textový soubor obsahující text "Test"), tisk projde až na W2k server a tam to zahlásí vytištěno 0 stránek a nevytiskne se nic.

Potíž bude v tom, že používám ukázkový Postscript driver PPD, dostupný pro cups.

Tedy, pokud tomu dobře rozumím, potřeboval bych PPD driver pro tento typ tiskárny. Canon se k tomu staví negativně, tj. podporovat nic nebude. A také, jediný způsob tisku je CAPT - Canon Advanced Printing Technology.

http://www.canon.cz/produkty/multifunkcni/iR1500/specifikace.htm

Máte pro mne řešení ??? Máte někdo radu ??? Jde to doprogramovat ??? Umíte to někdo
???

Jirka.

Najděte a kontaktujte své bývalé spolužáky! Na serveru spoluzaci.atlas.cz můžete uchovávat kontakty, fotografie, články, nechávat vzkazy, posílat informace a pozvánky, organizovat srazy nebo pohodlně posílat SMS zprávy všem členům vaší třídy.http://www.atlas.cz/clickAD.asp?ad=58089