Eurotel DataNonstop

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Říjen 20 23:21:20 CEST 2004

> Jeden znamy si chce poridit %subj, ale pro linux. Videl jsem to na Widlich
> a funguje to hezky, ovsem na instalacnim CD o Linuxu neni ani zminka. Ma
> nekdo rozbehane?
> Mam na mysli takovou tu vec, co pouziva jejich MNT sit (cisla zacinajici
> 601).

Instalacni script (otestovano na FC1 a FC2).

http://www.glux.cz/download/install-cdma

To vypada dobre a mohlo by to behat i na RH7.3 (?) ale zarazi me jedna vec.
Ve Woknech si ten program pred spustenim zada PIN od karty, co je strcena v
modemu. Tady nic takoveho nevidim. Bavime se o stejne technologii?
Je to cerna krabicka cca 10x10x3cm, pripojuje se pres COM (tty) port, strka
se do ni
1) simkarta
2) externi antena
3) externi napajec
A stoji to mesicne neco kolem 1000 Kc. Jo a ve Woknech to keca cosi o
"Eurotel GPRS blablabla".

--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz