Eurotel DataNonstop

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Říjen 21 02:51:39 CEST 2004

No on ten zakaznik o tom vedel taky prd a smlouvu s sebou nemel.

> Ted koukam ze pisete GPRS. Tak mate na mysli GPRS nebpo CDMA??
>
> Pokud mate na mysli GPRS, tak tou "cernou krabickou do ktere se strka
> SIMkarta" jste mel patrne na mysli mobil?
Tak ted upresnuji (vypatral jsem), ze to je skutecne GPRS, ale je to GPRS
modem.
http://www.eurotel.cz/jnp/cz/phones/mobiles/index.html?act=4&phone_id=259&se
arch=1

Takze se tam skutecne tam simkarta strka.
Nicmene moje otazka trva. Pujde to rozbehat na Linuxu ?
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz