Chyba v cronu.

Lubomír Klubus lubomir.klubus na orgrez.cz
Čtvrtek Říjen 21 08:13:12 CEST 2004

Dobrý den,
cron mi hlásí ve /var/log/messages tohle:

CROND[30177]: (root) CMD (/opt/kav/bin/keepup2date)

kernel: application bug: crond(27048) has SIGCHLD set
to SIG_IGN but calls wait().

kernel: (see the NOTES section of 'man 2 wait').
Workaround activated.

Skript, který cronem  volám se sice provede, ale občas to neudělá vše jak
má.
/opt/kav/bin/keepup2date je aktualizační program pro antivir KAV (ta chyba v
cronu znemožňuje znovuspuštění antivirovéjho skeneru po aktualizaci virové
databáze),

Testoval jsme to a zjistil jsem, že ty hlášky se objevují pokaždé ať volám
cronem jakýkoliv skript.

Nedávno jsem upgradoval Mandrakelinux 9.1 na Mandrakelinux 10.0 a začaly
tyto problémy.
Do konference o Mandraku jsme to už psal, nikdo mi zatím neodpověděl, proto
zkouším tuhle konferenci.

Lubomír Klubus