Poskozený disk

trnkar2.ete na mail.cez.cz trnkar2.ete na mail.cez.cz
Čtvrtek Říjen 21 14:01:08 CEST 2004

Dobrý den, dnes ráno me nemile prekvapil problém s diskem. Do logu zacal
vypisovat hdc : lost inter...... . Systém prestal reagovat na vstupy z
klávesnice i ze síte. Po restartu jiz nenabehne ani zavadec, skoncí u
je hdb1. Pokud nabootuji z CD do rescue rezimu, oddíl nejde pripojit -
neprípustný argument. Zbylé oddíly pripojím v porádku. Pokud pustím na
/dev/hdb1 kontrolu tak vypíse chybu (bohuzel prinesl jsem si jí na
diskete, která umrela). Kdyz jsem disk vyndal a pripojil do pocítace s
win2000 tak Partitions Magick vypíse u oddílu Eror CRC. Ostatní oddíly
opet v porádku. Jeste si vzpomínám, ze kdyz systém prestal reagovat tak
disk vydával zvuk jako by se chtel roztocit, ale neroztocil se. Je nejaká
sance na opravu dat na tom poskozeném oddíle? Data z osatních oddílu
nejsou problém. Fdisk vypíse správne tabulku rozdelení disku. Nejaký nápad
co jeste zkusit? Prípadné  díky za rady. S pozdravem RT