Info o dynamicky pridelene IP adrese

AntiTrust antitrust na centrum.sk
Čtvrtek Říjen 21 18:32:31 CEST 2004

Peter Surda wrote:

> 35 nie 27.

flame :)
1. +-
2. tak, mas pravdu, po 28-30 (mozno aj 35) dnoch to zacne otravovat
(citaj poslu mail), ale este 5 (skor 10) dni to vydrzi - POZOR, prijde
iba 1 (2?) vystrazne maily, nie 5, ci 7, takze sa to nesmie zabudnut.
3.
Ja mam ddclient na dynamicke updates a v jednom "statickom" pripade to
riesim 1* za 1-3 tyzdne (tam nemam prava (skor povolenie) nieco
instalovat, ale IPcku si zistim a "rucne" updatnem cez web))

AT

Pre tazatele:
Existuje aj konkurencia k dyndns - vid google.
BTW: Som s dyndns velmi spokojny a vdacny, vdaka sialenym cenam pre
koncaka za IPcku na Slovensku by bez dydns "zivot nemal zmysel".
Nakoniec, ani by nebolo rozumne plytvat IPckami ked sa to da riesit takto.

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32