nefujguje routovani

Karlos karel.krieger na micos.cz
Pátek Říjen 22 11:32:55 CEST 2004

mam linux server (debian), s dvema rozhranimi: eth0 a eth1, je povoleno
routovani -  /proc/sys/net/ipv4/ip_forward je na hodnote 1
-ze stanice si pingu na server (na eth1 i na eth0), ze serveru si pingnu na
stanici -odezvy OK. Kdyz ze stanice chci ping do internetu  [zadavam ve
forma IP adresy]
tak to nejede, kdyz tedy zkusim ze stanice dam traceroute neco [x.x.x.x] tak
se mi to zastavi na na etho serveru a pak uz to dal nejde. Ze serveru ping
kamkoliv funguje. Muzete mi poradit ? DIk.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.781 / Virová báze: 527 - datum vydání: 21.10.2004