Pro novacky (was: Re: Neobnovitelne mazani dat)

Vlada Macek tuttle na bbs.fsik.cvut.cz
Pátek Říjen 22 15:33:35 CEST 2004

[Autor citovane zpravy: Jiri Kulhan, cas odeslani: 22.10.2004 14:31]

> Puvodni tazatel chtel smazat partition, na to wipe funguje bez
> problemu, at uz je na ni filesystem jakykoli ;-) Doufam :-))
> J.

Ale ja jsem schopen Bubbovi udelat i softwarovou podporu pro vsechny
dulezite platformy (Mozilla, Java, apod.), houpejdz a prodavat ho, mam
na to i zivnostnak! Nebude nespokojeneho sefa!

Puvodni tazatel se v prve rade neozval, ze svuj problem vyresil. Nabizim
mu tedy sve sluzby. :-)

Stale jeste jsem pod vlivem postu jisteho jedince, ktery na konferenci
openvpn-users dnes nabidl pet set dolaru za verzi OpenVPN v userlandu,
ktera bude podporovat M$ nativni klienty...

Krom toho, abych si ulevil, pisu tohle i pro zacatecniky -- pokud
prichazite z Windows, zapomente na ty miliony ruznych utilitek a
"programku", ktere jste leta shromazdovali a ochranovali jako oko v
hlave. Kazdy Unix sam o sobe nabizi nedozirne moznosti operaci spravy a
uzivani. Obvykle staci se po kouskach prakticky ucit a umet si davat dve
a dve dohromady.

Mejte se bezvadne,

\/lada