Emulovanie postupnosti klaves pre dosbox

Pátek Říjen 22 23:39:00 CEST 2004

Zdravim,

  hladam program, alebo utilitku, ktora by bola schopna emulovat stlacanie
klaves v casovaej postupnosti (aj medzery medzi stlaceniami klaves),
najlepsie podla nejakeho konfiguracneho suboru, ktory si dokazem
programovo vygenerovat.

Potrebujem to na ovladanie jednej aplikacie beziacej pod DOS-om, v mojom
pripade v emulovanom prostredi dosbox.

Skusal som google aj sourceforge, ale nic som neobjavil, Mozno som sa
len zle pytal.

Ak to inak nepojde tak sa budem musiet pozriet do zdrojovych textov
dosbox-u.

Vdaka za vsetky napady.