Eurotel DataNonstop

Dalaxi Linux dallinux na centrum.cz
Sobota Říjen 23 13:41:41 CEST 2004

Petr Vileta wrote:

>Ale jo, diky, mam to schovane. Momentalne nemam k dispozici tu Eurotelackou
>sadu, takze to nemuzu vyzkouset. Puvodni dotaz totiz znel, "pujde to na
>linuxu", prave proto, ze to ten clovek chce napred vedet a az potom to
>pripadne u Eurotelu koupi.
>--
>Petr
>
>Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
>Odpovidejte na petr na practisoft cz

Eurotel Dana Nonstop (GPRS) pres mobil, pripadne pres modem jde v linuxu
bezproblemove ...
    teda konfigurace :
                         - Ericcson T39m
                         - data kabel
                         - Fedora Core 1 (jadro 2.4.x)
                                     mi za boha nechtela fungovat , ale
s jadrem 2.6.x to uz fungovalo

Eurotel Data Express (CDMA)
    na linuxu funguje taky .. jen pokud vim, tak byl nejaky problem s
omezenim na 256 kbps narozdil od garantovanych 800 kbps , ale uz jsme to
nesledoval a zda se mi, ze mi nekdo rikal, ze je to vyresene, takze se
staci podivat po googlu, abslinuxu, rootu atd ...