Apache a index.php - vyreseno

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Neděle Říjen 24 00:32:05 CEST 2004

Teda, nechci vam do toho kecat, ale pokud klient dostane nezpracovane
PHP tak to asi mezi proxy a klientem nebude ...

Jste si jist ze se pristupuje na stejnou adresu a ze tam neni nejaky
problem napriklad v nastaveni virtualnich hostu? Pokud vim tak PHP se
da vypnout pro urcite adresare apod.

T.V.

j> tak problem je nekde mezi proxy a clientem ... odkudkoliv jinud to
j> funguje bezproblemu ...