Aka grafaren pod linux?

Martin 'Megac' Mokry megac na megac.info
Neděle Říjen 24 17:18:12 CEST 2004

Ahojte.
Chystam sa kupovat novu grafaren (aktualne mam Rendition Verite V2200 - nudzove riesenie), a rad by som pocul nejake skusenosti s ATI a NVIDIA grafikami. Zaujima ma hlavne:
- funkcnost v X11/XORG
- prepinanie medzi konzolou a X11 (niektore grafarne maju s tym problem)
- podpora roznych druhov akceleracie (opengl, xvideo, ...) roznymi drivermi
- oplati sa kupit (z hladiska funkcnosti a potencialnych problemov) graf kartu s integrovanym tvtunerom alebo to kupit zvlast?
- nejake ine problemy/vyhody jednej znacky oproti druhej ak vas napadnu ...

Vdaka za vas cas
--
Martin "MeGaC" Mokry