Poskozený disk

Trnka Radek rt.sonic na seznam.cz
Neděle Říjen 24 17:42:01 CEST 2004

V So, 23. 10. 2004 v 02:12, Petr Vileta píše:

> Pokud vim, tak utilita od WD provadi fyzickou kontrolu kazdeho sektoru a
> dokonce pokud jich najde vadnych urcity pocet, odmitne disk naformatovat
> (pokud ji pouzijete i k low-lewel formatovani).
> --
> Petr
>
> Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
> Odpovidejte na petr na practisoft cz

Takze ta jejich utilitka pokud nejaké chyby najde a realokuje je tak
stejne vypíse, ze zádné chyby nebyly nalezeny? RT
--
Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nam takove poteseni
upozornovat na chyby druhych.

Trnka Radek
CEZ - ETE
<trnkar1.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na seznam.cz>

Linux registred user #225421  , ICQ: 115184116