nefunguje wifi (ipw2200)

Pavel Novák lists na innuendo.cz
Neděle Říjen 24 20:29:40 CEST 2004

Zdravim,
potreboval bych poradit, jak nastavit sit, abych se mohl pripojit pres
wifi. Mam domaci access point, bez jakohekoli zabezpeceni, ve windows
vse funguje v podstate samo a ten pristupovy bod si i sami nasli).
Nainstaloval jsem si Mandrake 10.1 a tady tapu. Sice uz v instalaci
obsahuje a i se nainstaluje ovladac ipw2200 a v drakconf je na to
klikatko, nemuzu se pripojit.

 > sudo ifup eth1
Error for wireless request "Set Mode" (8B06) :
     SET failed on device eth1 ; Operation not supported.

Determining IP information for eth1... failed.

 > cat /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth1
DEVICE=eth1
BOOTPROTO=dhcp
ONBOOT=yes
HWADDR=00:00:00:00:00:00
METRIC=10
MII_NOT_SUPPORTED=no
WIRELESS_MODE=Auto
WIRELESS_ESSID=VELKY_BRATR
DHCP_HOSTNAME=costrantb2
NEEDHOSTNAME=no

 > lsmod |grep ip                                   ~
ipv6                  230916  16
ipw2200                51252  0
firmware_class          7232  1 ipw2200
ieee80211              13444  1 ipw2200