OT zverejnovani mailu na webu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Neděle Říjen 24 04:28:05 CEST 2004

> OK - takze jeste jednou a trochu jinak:
>
> Nechapu vyznam slova "zmanglovanou" ve vete "Nebylo by nahodou lepsi tam
> napsat tu adresu primo zmanglovanou, a potom v JS upravit ten href od
> toho." ....... a uplne nejpresnejsi by asi bylo napsat, ze jsem
> nepochopil tu vetu tak nejak celou :(
>
> Tom
> P.S.: nepotreboval jsem na to slovo slovnik ;)
Presto to prelozim, mozna to potom pochopite :-)
"Nebylo by lepsi tam napsat tu adresu primo zmrsenou (zakodovanou) a potom v
javascriptu upravit ten href od toho..."
:-)
Uz je to jasnejsi? Ja navrhoval nepsat tag <a> citecny, ale vepsat ho do
stranky pomoci JS a to po castech. Autor citovane vety navrhoval napsat tag
<a> normalne, ale obsah href nejak zasifrovat a pomoci JS ho pak za behu
rozsifrovat.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz