dejavu -> qpf, was: Re: kde spatna cestina

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pondělí Říjen 25 08:25:02 CEST 2004

On Sat, 23 Oct 2004 17:05:41 GMT, Vlastimil Ott <linux na e-ott.info> wrote:

>  Použijte vyhledávání, než se zeptáte. Tohle je evergreen.
>
>  Je použit font bitstream, který nemá podporu českých znaků. Místo něho
>  existuje dejavu.sf.net. A nebo úplně jiné.

	No kdyz uz jsme u toho, umi nekdo prelozit dejavu do qpf? Me to jde
jenom bez hacku nad "z" a "s" (tusim), ale pritom se mi tam ty pismenka
zobrazuji (teda napr. misto zcaron mam z). Kdyby byl zajem o tyto ne uplne
dobre vyrenderovane fonty (plus otoceni o 90, 180 a 270 stupnu), muzu je
nabidnout. (Uz jenom toto mi trvalo asi 2 dny).

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860