tomcat apache mod_jk2

Milan Vobecký vobecky na zs.celakovice.cz
Pondělí Říjen 25 11:48:44 CEST 2004

Dobry den,
rad bych se nekoho zeptal na zkusenosti se zprovoznenim apache, tomcatu a mod_jk2 pod fedorou core 2.

Vse jsem instaloval z rpm baliku. Myslel jsem si, ze vse bude
nakonfigurovano pro vzajemnou spolupraci, ale nejak nemohu
dojit ke zdarnemu vysledku (tomcat mi funguje, ale spoluprace s httpd ne).

Na netu jsem nasel pouze navody ke zprovozneni pomoci kompilace ze zdrojaku.

Je tedy kompilace nutna nebo se to da rozchodit i z rpm baliku fedory c2? Existuje nekde enjaky tutorial?

Dekuji za kazdou radu.
Milan Vobecky