Jakou 100Mb Wifi ?

Kateřina Bubeníčková katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Pondělí Říjen 25 14:14:52 CEST 2004

Jiří Hubka napsal(a):

>Dobry den,

Dobry,

>potrebuji propojit pocitac s kolegou co bydli asi 300m do nás.
>
>Wifi se zdá dobrou volbou ale chteli bychom jít do +-108Mb.
>Prece jen toho mezi nami svisti dost.

Hodne informaci najdete na http://www.czfre.net,
zda se, ze nejoblibenejsi karta je Z-com XI 626, nova kolem 1500Kc, pry
dobre regulovatelna pod linuxem.

Jsou i levnejsi, ale ty nejdou do starsich pocitacu, takze o ty jsem se
nezajimala.

Nejlevnejsi AP Ovislink 1120 (cca 1800Kc) ma pry uvnitr linux,
konfigurovatelny z weboveho rozhrani- takze z  jakehokoli OS,
ale je problem s regulaci vyzareneho vykonu. Umoznuje regulaci jen v
rozmezi cca 12-18dBm, takze je se silnejsi antenou
problem dodrzet max povoleny vykon 20dBm. Musi se regulovat dlouhym
kabelem k antene.

-- Katerina Bubenickova