Jakou 100Mb Wifi ?

Stanislav Petr stanislav.petr na hosting90.cz
Pondělí Říjen 25 16:55:43 CEST 2004

Dne pondělí 25 říjen 2004 16:45 Kocian Stefan napsal(a):
> nevim ale podle mych slabych zkusenosti, tak aby vam to slapalo na 100Mb
> je snad nemozne. jedine jako to resim ja, koprimovany tunel. a stejne z
> toho 100Mb nevystrihnu. Vysoke rychlosti jsou silne zavisle na kvalite
> signalu, Vyrobcem uvadene rychlosti napr(SURECOM, nebo D-LINK) typu 54 a
> 108 Mb. jsou mozne poze na stole a v laboratori. 54Mb jsem videl
> navlastni oci u d-linku v chodu pouze na chodbe na vzdalenost cca 30m
>
> :o). po komprimovanem tunelu  s pouzitim ORINOCO 6000 a na druhe strane
>
> SURECOM 108 na vzdalenost 1.5km delam tak 6-7 Mbit. Komprimace je ale
> [...]

Komprimace na WiFi je ale trosku dvousecna zbran... Na linkach s i treba malou
ztratovosti muze naopak rychlost dost snizit... Takze si to chce poradne
vyhrat s velikosti komprimovanych bloku, ktere se po siti prenaseji (idealne
aby byly melikosti shodne s MTU, ale pote bude zase komprimacni pomer hodne
malej).

--
Stanislav Petr
senior programmer