tuhnuca doska 865GLC

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Pondělí Říjen 25 18:40:12 CEST 2004

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> ine kernely funguju OK? disk nie je vadny? mne robil stroj obcas rozne
> haluze, potom som prisiel na to ze badblocks vo write mode (opakovanom)
> robi naozaj haluze... uz je v reklamacii...
vsetko je uplne novucicke, disk je ok.
posledne dni to bolo uplne zufale, casto som nestacil ani nabootovat.
failsafe kernel (2.6.8-r3) mi ale vzdy bez prbolemu nabootoval a bezal.
tak som do neho nabootoval, prekompiloval som 88 balickov systemu vratane
gcc, glibc a glib, zkompiloval uplne novy 2.6.9-r1 s tym ze som vyhodil
DEBUG, APIC, APM, LVM, RAID a nejake experimental sprostosti.
teraz uz bezim 3 hodiny, zurivo masinu vytazujem (compilaciou
openoffice-ximian) a zda sa ze to bezi. takze problem je pravdepodobne
v kerneli. ked mi teraz masina nevytuhne, tak zacnem opat veci do kernelu
zapinat a uvidim co to spravi. :)
ked na to nakoniec pridem, napisem.

zatial to vyzera tak ze s HW nieje nic.