nefunguje wifi (ipw2200)

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Pondělí Říjen 25 22:11:43 CEST 2004

Pardon,  z neznalosti jsem trochu mlžil - měl jsem za to že se jedná o
něco podobného jako jsou například nvidia drivery - binární ovladač (s
nedostupným   zdrojovým   kódem)  v  nějakém  wrapperu,  ale  není  to
samozřejmě  pravda.  Driver  má dvě části - zdroják jaderného modulu a
firmware nahrávané při bootu do té wi-fi karty.

Každopádně mne to konečně dokopalo to zkusit rozjet a funguje to úplně
bez  problémů  -  instalace  je  je  krásně jednoduchá a je dostatečně
popsána v tom INSTALL souboru a není to nic extra složitého.

Sice jsem ještě neměl moc času si s tím pohrát (rozchodil jsem to před
cca  10  minutami a je to moje první živé setkání s wi-fi), ale vypadá
to  že  to chodí - soudím tak z toho že "iwlist eth1 scan" mi dá jednu
síť a to

eth1      Scan completed :
          Cell 01 - Address: 00:0E:A6:6C:AD:F4
                    ESSID:"<hidden>"
                    Protocol:IEEE 802.11g
                    Mode:Master
                    Channel:6
                    Encryption key:on
                    Bit Rate:54 Mb/s
                    Extra: Rates (Mb/s): 1 2 5.5 6 9 11 12 18 24 36 48 54
                    Extra: RSSI: -61  dBm
                    Extra: Last beacon: 58167ms ago

T.V.