Lze udělat multiplatformní komprimované CD

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Říjen 26 09:51:27 CEST 2004

Dobrý den,

potřeboval bych na jedno CD vměstnat více, než se na něj vleze. V linuxu to
jde pomocí komprimovaného FS mountnutého z toho cd (tak jako to dělají live
distribuce). Data jsou to lehce směstnatelná, ale potřeboval bych, aby je
bylo možno z toho CD rovnou prohlížet jak pod linuxem, tak i pod wokny (tedy
ne je zip-nout a pak unzip-nout, ale "za letu").

Našel jsem fat_cvf (a kernel-modul dmsdos) což má být obdoba
doublespace/drivespace woken, ale jásal jsem do doby něž jsem zjistil dle
http://cmp.felk.cvut.cz/~pisa/dmsdos/dmsdos.html že WinNT does not support
compressed FAT partitions (taky dos nepřistoupí na cvf z cd ale to mě zatím
netrápí). Navíc mi není moc jasné jak tento image vytvořit bez woken.

Existuje dllko třeba pro squashfs? Wokna klidně snesou reboot kvůli instalaci
dllka ;-)

Děkuji,

--

                        Jaroslav Lukesh