cim nahradit wu-imapd na rh73

Kamil Dedecius k.dedecius na sh.cvut.cz
Úterý Říjen 26 14:04:47 CEST 2004

Budu mluvit za sebe - neni to tak dlouho, co jsem prehazoval server, s cimz
souvisel i prechod na jine MTA. Sendmail jsem nahradil postfixem, nevim, jak
moc je tohle u vas realizovatelne, ale mne to zabralo chvilku.

Zaroven jsem zvolil prechod na maildiry, prevest vsechny mailboxy (a to ze
jsem mel uzivatele s mailboxy pres 100 mega velkymi) trvalo pomoci skriptu
mb2md (k mani na inetu) par minutek.

Postu ted resi postfix a dovecot (pop3, imap) a nemuzu si stezovat. Provozovat
na jedne masine maildiry i mailboxy (pokud jsem dobre pochopil ten hybridni
provoz) mi neprijde moudre, a vlastne ani nevim, jak moc je to realne.

PS: Maildiry jdou urcite nejak rozbehnout i na sendmailu, ale to je na me moc
velka cesta odporu :)

-- Kamil 'JP' Dedecius
PGP public key 0xAD8104EF can be obtained from www.gpg.cz
FPR: D2FD 5ABC 32F0 6B53 875E FF1A 82CB 4B7A AD81 04EF