tuhnuca doska 865GLC

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Úterý Říjen 26 14:23:41 CEST 2004

Petr Balas wrote:

> FYI tato deska mi s par poslednimi kernely ani nenabootovala. Problém je
> kdesi v ACPI + HyperThreading. Vypnuti jednoho pocitac umravnilo.
> Kernel 2.6.9 uz funguje OK.
> Muzete zkusit nabootovat puvodni kernel s acpi=off zda to zabere.
2.6.9 robilo tiez problem s configurakom ktory som skopcil z 2.6.8
ACPI mam momentalne zapnute aj s APM, uz aj LVM, RAID je stale vypnuty
a vypol som mimo ineho PnPBIOS a CPU frequency scaling.

takze to je bud software RAID, PnPBIOS (toto je asi kandidat na vitaza :)
alebo CPU frequency scaling.

# CONFIG_PNPBIOS is not set

v 2.6.8 som skusal vypnut uplne ACPI a APM a nemalo to ziaden vysledok.
ked masina nezamrzla pri bootovani, tak zamrzla pocas behu.