hosts.deny

Milan Ježek jezek na bierhanzl.cz
Úterý Říjen 26 14:12:19 CEST 2004

DD,
mám pc s veřejnou adresou (debian) jako router do sítě. Měl jsem na něj
vzdálený přístup z netu po ssh. Ale soubory hosts.deny i hosts.allow
byly prázdné, což se mi nelíbilo a chtěl jsem použít politiku deny -
all:all a povolení dát v hosts.allow. Ale přesto, že jsem tam dal
all:all, tak se tam z venku v tuto chvíli nedostanu.
Firewall definuji pomocí iptables a tam jsem nic neměnil. (Jen tak
mimochodem má smysl požívat hosts.deny a hosts.allow, když přístupy
definuji v iptables, kde mám defaultní poliku DROP?)

dík Milan