routing

X-Tech marek na x-tech.sk
Úterý Říjen 26 16:39:14 CEST 2004

zdravim,
potrebujem nasmerovat.
mam dve siete. siet1 10.6.194.208/16 eth1 a lokal siet2 192.168.10.0/24 eth0
file server je v sieti2 .10.2 a potrebujem aby siet1 videla zdielany disk.
nastavil som si routing paketov z jednej siete do druhej a spat a
filtrovanie paketov
/ipchains/ som povolil vsetky.
problem: neda sa mi ani len pingnut zo siete1 do siete2. niekde to na linuxe
RH7.1 ostane
a nasleduje timeout. ked zhodim eth0 tak sa mi okamzite vracia ze ciel
nedosiahnuty.
zo siete2 aj siete1 mi funguje ping na linux. z linuxu sa viem pingnut na
obe siete na kazdy stroj.

da sa nejakym nastrojom zistit kde to viazne, alebo robim nieco zle?

dakujem.
marek