optimalizace binarky

Miloslav Trmac mitr na volny.cz
Úterý Říjen 26 23:49:29 CEST 2004

On Tue, Oct 26, 2004 at 11:46:24PM +0200, Radek Cervinka wrote:
> poznamka - na zx spectrum jsem udelal takove male udelatko, ktere
> generovalo navesti (resp. tabulku symbolu) pro kazdy skok a call, nasledne
> se to predhodilo dissasembleru, ktery za pomoci toho vygeneroval
> assemblerovsky text (byl to vcelku chytry dissambler a monitor a navic byl
> cesky - kam se hrabou vsechny gnu nastroje), ktery se dal libovolne
> prekladat  (navesti elimitovala problem delky kodu). A to jsem urcite nebyl
> sam.
> Nebo mi neco uniklo?
Tabulky obsahujici adresy navesti (switch (), ukazatele na funkce,
"labels as values" v gcc).  Spolehlive poznat, co je odkaz do kodu
a co je treba pole znaku v obecnem pripade (zbesila optimalizace) neni
vubec snadne.

Uz vubec nemluvim o teoretickych moznostech ukladat rozdily mezi
adresami navesti (treba protoze "offset od zacatku funkce" by se vesel
do 16b cisel, takze velka tabulka odkazu by zabrala dvakrat min mista).
	Mirek