Paralelni port

Tomas Rett rett na chmi.cz
Středa Říjen 27 10:48:40 CEST 2004

Ano, presne tak. Chci si pripojit 8255A a pripojeni na paralelni port je
to jedine, co bych byl schopen ubastlit.

Cetl jsem nejake ovladace pro 8255A pro Linux, ale to bylo na nejake
firemni karte, kterou nemam. Cesta pres paralelni port se mi zdala
schudna, protoze jsem cetl v Amaterskem radiu, jak se to da udelat.

--
Tomas Rett