OT: knížky

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Říjen 27 09:36:40 CEST 2004

On Wed, Oct 27, 2004 at 06:38:18AM +0200, Milan Hruška wrote:
> Linus Torvalds se take objevil ve fantasy literature, i kdyz ne pod vlastnim
> jmenem a byl take sikovne zamaskovan. V romanu Krev Elfu od Andrzeje
> Sapkowskeho
[cut]
Ty brdo ono to tam ozaj je! Nerozumiem, ze sa na to nepamatam.

Vo fantasy sa dokonca objavuje aj pocitac, v serii Discworld (Zemeplocha) od
Terryho Pratchetta je masina menom "Hex" (neviem ako sa vola v cestine, cital
som to anglicky). Nie je to sice "hlavna postava", ale je to zabavne. Je to
mechanicko-magicky mysliaci stroj, a ma casto typicke spravanie nam znamych
pocitacov (pri zlozitejsej praci sa vystrcia presypacie hodiny, pri praci s
externou pamatou vydava hlasne zvuky, ma velku cervenu paku (reset), nikto
nerozumie, ako vlastne funguje, atd).
Vyskytuje sa minimalne v knihach:
- Soul Music
- Interesting Times
- Hogfather
- Last Continent (prave citam)

> Milan Hruška
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                   Press every key to continue.