Nefunkční SSH pod 2.6.9 jádrem

Stanislav Petr stanislav.petr na hosting90.cz
Středa Říjen 27 14:35:42 CEST 2004

Dne úterý 26 říjen 2004 21:36 Antonín Kolísek napsal(a):
> Dobrý den (večer), dnes mi z ničeho nic přestalo jít ssh. Píše to tuhle
> hlášku:
>
> root na mercury:/mnt/cdrom/slackware/n# ssh mercury
> ssh_askpass: exec(/usr/libexec/ssh-askpass): No such file or directory
> Permission denied, please try again.
> ssh_askpass: exec(/usr/libexec/ssh-askpass): No such file or directory
> Permission denied, please try again.
> ssh_askpass: exec(/usr/libexec/ssh-askpass): No such file or directory
> Permission denied (publickey,password,keyboard-interactive).
>
> Opravdu nevím čím by to mohlo být. Jediné co jsem do systému přidával je
> [...]

A soubor /usr/libexec/ssh-askpass opravdu existuje a mate k nemu spravne
prava? Je docela zvlastni ze by zrovna tohle mohlo byt kernelem. Zkuste spis
zkontrolovat prikazem ldd, jestli mate v poradku vsechny potrebne knihovny.

--
Stanislav Petr
senior programmer