pomale imapd

Čtvrtek Říjen 28 10:15:54 CEST 2004

Roman Fordinal <aben na webcom.sk> wrote:
> courier imapd, a hodit e-maily do mysql.

maily nieeeee. navyse courier zvlada v mysql aj maily samotne?

> i autentifikacia sa da riesit databazovo. naindexovane e-maily predsalen
> bezia rychlejsie.

povedal by som ze pomalsie, lebo idu z databazy kde je vacsi overhead ako
na filesysteme. Alebo mas realne skusenosti?

ale autentizacia cez mysql nie je zla. Druha vec je ze pri uvedenom pocte
pouzivatelov asi nebude mat zmysel...
I intend to live forever - so far so good.