mars NWE, IPX and linux ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na ns.somi.sk
Čtvrtek Říjen 28 11:37:20 CEST 2004

Pekny den zase po dlhsej dobe ..

Nechtiac som sa dostal do situacie, ked musim na linuxe emulovat NW 3.11.

IPX sa mi (ako tak) podarilo rozbehnut takze povodny server (aj ostatne) v
sieti vidim, viem sa nan autorizovat a tak isto viem pripojit jeho disky a
pracovat s datami na nich.

Problem nastava pri pokuse spustit mars_nwe, kedy server nabehne, ale nik z
okolitej siete ma nevidi. Ked dam slist na linuxe, tak vidim vsetky okolite
servery aj samotny mars, ale pri slist-e z niektorej stanice sa mi vo vypise
mars neobjavuje a aj pokus o priame prihlasenie cez login SERVER/USER hlasi,
ze mars nie je k dispozicii ..

Pokus o autorizaciu a pripojenie diskov zo samotneho linuxu na mars funguje.

Tusite kde by som mal zamerat svoju pozornost ?

(Dodatocne info: Mandrake 10.0 Official + mars_nwe + ipxtools z distribucie )

Dakujem ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying