proxim symhony

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Čtvrtek Říjen 28 13:15:20 CEST 2004

Tak jsem stahl ovladac, zkompiloval.

Ale koncim na tomhle:

[root na vojta root]# modprobe rlmod
/lib/modules/2.4.23/net/rlmod.o: The module you are trying to load (/lib/modules
/2.4.23/net/rlmod.o) is compiled with a gcc
version 2 compiler, while the kernel you are running is compiled with
a gcc version 3 compiler. This is known to not work.
/lib/modules/2.4.23/net/rlmod.o: insmod /lib/modules/2.4.23/net/rlmod.o failed
/lib/modules/2.4.23/net/rlmod.o: insmod rlmod failed

Soudim, ze to nemuzu kompilovat na RH9 s gcc3.
Jak z toho ven?
Mam si poridit distori s gcc2, nebo se to da resit jinak?

Dale jsem cetl, ze je mozno pro tuto kartu pouzit modul orinoco_pci
modprobe sice projde, ale kartu nemam zatim proti cemu vyzkouset takze
nevim jeslti to je funkcni.

V routeru potrebuji mit jeste XI-626.
orinoco_pci a hostap_pci se nejak nesnaseji, muzu nahodit jen jeden
modul.

Honza Novacek