Textovy editor

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Říjen 28 13:40:52 CEST 2004

Magon wrote/napsal:
: Zdravim,
:     mam problem s vyberem textoveho editoru. Donedavna jsem pouzival
: Windows a tam je to vcelku jasny(MS Office), ted se znazim okna plne
: nahradit linuxem k mym ucelum, cos se mi skvele dari.
:     Nastal mi akorat problem s psanim textu, plain text je jasny(pro me
: vim, nekdo emas) horsi to je s formatovanym textem.
: Sazet v TeXu jsem se jeste nenaucil, a myslim ze tim zacinat neni
: idealni. Takze bych potreboval poradit nejaky program ve kterem by se
: daly psat dokumenty s formatovanym textem, a pak by se daly portovat do
: ps neb pdf.

     Pokud Vám stačí LaTeX, mrkněte se na LyX (grafický obal LaTeXu)
- ideální pro sazbu nějakého strukturovaného textu (diplomka, report,
článek). Ale dají se v něm napsat i dopisy, žádosti děkanovi :-) apod.

     Pro kreslení věcí jako je třeba složenka je lepší buď OpenOffice či
přímo čistý TeX/LaTeX.

   S pozdravem

Věroš Kaplan
--