HW ATA-raid na 5-10 diskov ?

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Čtvrtek Říjen 28 17:12:12 CEST 2004

On Thursday 28 of October 2004 15:38, Ernest Beinrohr wrote:

> super ja som este nasiel tieto:
>

> http://www.zdnet.de/enterprise/server/0,39023497,39119340-1,00.htm

Tohle neznam, ale proc ne.

> http://www.zdnet.de/enterprise/server/0,39023497,39119348-1,00.htm

Tohle je prave 3ware Escalade 7506-8, coz je podle mne nejlepsi volba ...

Jedina, na co si musite dat pozor, je poradne silny zdroj (nejlepe dva :) Ale
to je problem kazdeho serveru, ktery ma vice nez 2 disky ...

3Ware doporucuje 300W na zakladni desku plus minimalne 35W na disk (pro
spinup, pro operational tasks mluvi o 20W - dal jsem si tu praci a nasel to v
tom svem mejlovem bordelu). Tedy pro 8 disku je to 580W minimalne ... Zaver
si z toho udelejte sam.

z.p.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu