Pomale USB 1.x

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Říjen 29 18:34:44 CEST 2004

> DD,
  hezky vecer nebo co uz to vlastne je,

> nevite, proc mi externi disk pripojeny pres USB 1.x (ted presne nevim,
> jestli 1.0 nebo 1.1, nejsem u toho pocitace ;-) funguje v Linuxu pomaleji
> nez ve Windows 2000?
>
> Tedy konkretne, rychlost kopirovani z externiho disku na disk v pocitaci
> ve Windows 2000 je asi 1 megabajt za sekundu, kdezto v Linuxu je to pouze
> 600 kilobajtu za sekundu...
 Hehe, ono je take zepotrbi rozlisit mezi diskem a fs, on by mozna i linux
kopiroval nejak solidneji, ale jestli je na tom fatka tak se ani nedivim,
podpora v Linuxu je nejaka cudne pomala. Takze si myslim, ze to fakt s USB
ani nema co delat :-).

> Jinak je to UHCI, chipset Intel 810.
>
> --pv
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz