Textovy editor

Magon magon na dobaledova.net
Pátek Říjen 29 20:54:43 CEST 2004

Martin Šanda wrote:

>Dne čt 28. října 2004 13:33 Magon napsal(a):
>-> OpenOffice sem sice zkousel, neni to spatne, ale myslim ze by se mohlo
>-> naskytnout lepsi reseni.
>
>Obávám se, že nic lepšího než OOo (aby to bylo jako M$ Office)
>nenajdete. Pokud vám OOo nevyhovují, tak buďto musíte hledat specializované
>nástroje pro specielní účely, nebo si koupit nějaký komerční kancelářský
>balík (nazkoušel jsem ;o), nebo rozjet  M$ Office přes Wine.

No vy jste me zcela nepochopil, ja nechci balik typu OOo, to vim ze je
OOo v tomhle asi nejlepsi, ale chci spise soubor programku co by mi to
umoznilo delat a kompletovat. Takze neco typu LyX, zde navrhovaneho,
proste neco na prechod User friendly M$ office a TeX, ponevadz zacit
TeXem je sprominutim silenost.
Zkusim LyX a uvidim. Je ot presne to co potrebuju graficky neco co se
pak da delat rychleji ucelneji a elegantneji(pravdepodobne) ve textovem
rezimu bez nejake slozite grafiky.

Strasne dekuji za vasi ochotu a poucku o tom co vsechno se da na inetu
schrastit.

Martin "Magon" Kupec