Neobnovitelne mazani dat

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Říjen 30 14:25:36 CEST 2004

> nesmazana  stara  data? Napriklad protoze je to notebook a hrozi ze ho
> nekde  zapomenu  nebo  ze  mi ho nekdo ukradne. Napriklad tam mohu mit
> informace o obchodnich kontaktech/zakazkach (musim je mit porad sebou)
> ale pritom je nechci darovat konkurenci.
Nez jsem kdysi pro DOS sehnal WipeInfo od strycka Nortona, tak jsem to resil
tak, ze jsem pomoci batche (v linuxu skriptem) vytvoril dostatecne velky
soubor, ktery to prazdne misto prepsal. Je fakt, ze u disku 200-800MB to
nebyl az takovy problem ;-)
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz