ultrapomale NFS pri ls -la

Zdik Kudrle xkudrle na fi.muni.cz
Sobota Říjen 30 16:45:18 CEST 2004

> Ne.
> Naopak nfs2 nezna cesty, proto fopen("/home/dast/src/todle.txt")
> vyusti v 4 pakety tam a 4 zpet, ktere postupne predaji handely k home,
> dast, src a posledni k todle.txt. Kdyz se to nakesuje je i nfs pohoda.
Otazkou je, co se deje pri vypisu adresare. Zjistil jsem, ze vse trva tak
dlouho jenom pri $ ls -la, pri $ ls je to rychle. Neni to nahodou kvuli
tomu, ze pri -l se vypisuji i inode numbers? Prestoze vim, ze NFS je dost
blby protokol, nechce se mi verit ze az tak moc...

> NFS1, NFS2, NFS3, NFS4?
> Zkuste 3 nebo 4, podle rfc (nezkousel jsem) vypadaji rychleji. NFS4 je
> uplne jiny.
NFS3 + package nfs-kernel-server z Debianu.

--ZK

 comp: Penguin.PHP.SQL                  mailto:xkudrle na fi.muni.cz
 misc: music.philo.1984			  http://www.fi.muni.cz/~xkudrle
----------[ The Spice extends life, the Spice expands consciousness ]----