nefunguje wifi (ipw2200)

Pavel Novák lists na innuendo.cz
Sobota Říjen 30 19:59:07 CEST 2004

Dracula007 wrote:
> [...]
>    nevraci hodnoty coz se kernelu nelibi.
>
>    Cili oba zpusoby zahrnuji patchovani a rekompilaci jadra - v jednom
>    pripade  je  potreba  upravit  DSDT  tabulku, ve druhem staci patch
>    jadra.   Proste  pokud  na  http://tuxmobil.org  najdete  opravenou
>    tabulku  pro  svuj  notebook  tak  zkuste  prvni  zpusob,  pokud to
>    nezabere tak zkuste druhou metodu.
>
>    Pripravuji HOWTO jak rozchodit Linux na tom mem Asusu - mozna ze by
>    se nektere postupy daly pouzit i na vas notebook. budu se snazit to
>    do nejake pouzitelne podoby dostat pres vikend, pak postnu odkaz do

Diky moc za takoveto vycerpavajici vysvetleni, jsou to zajimave
informace, mate pravdu DSDT minic nerika, prostuduji si i ten odkaz a
tesim se na vase howto.

> 4) A  jeste k USB - pomoci prikazu "lspci" si vypiste zarizeni na  PCI
>    sbernici  -  vypise  vam  to i USB radice a u kazdeho z nich jestli
>    potrebuje  UHCI,  EHCI  nebo  OHCI driver. Tyto moduly potom musite
>    nacist pomoci modprobe, tj. napriklad
>
>    modprobe uhci-hcd
>
>    nebo  tak  nejak.  Pokud  to  chcete na USB storage tak jeste modul
>    usb-storage.  Pokud  si  zprovoznite  jeste  USB hotplugging tak to
>    budete mit uplne bez problemu.

To vse v Mandrake je automaticky, problem je, ze na mem stolnim pc lze
kopirovat z usb diku nejakych 15 - 20 MB /s a kdyz jej pripojim k tomuto
  notebooku nejede to ani mega... :(

Diky,
Pavel Novak