ATI Radeon 9200SE a tvout

Trnka Radek rt.sonic na seznam.cz
Neděle Říjen 31 09:13:21 CET 2004

Jan Povolny píše v Ne 31. 10. 2004 v 08:25 +0100:

> *** odpovim si zatim sam...uspesne jsem prelozil fglrx modul pro jadro 2.6,
> nahral modul do jadra a nastavil XF86Config-4 pomoci fglrxconfig.
> Akcelerace funguje bezvadne, mplayer hraje pres gl2 taky skvele, vse je
> videt dobre a "nekmitave" na televizi. Zustava tak jediny problem.
> Cernobily obraz. Pouzivam nejnovejsi fglrx a XFree 4.3.0.1 z Mandrake 10.
> Kabel je klasicka prodluzka S-Video <->S-Video zastrcena v televizi do
> SCART redukce (S-Video+ tri cinche). Predem diky za jakoukoliv pomoc,
> google cosi vygoogloval, ale reseni tam nevidim.
>
> JP

Zdravím, nemusí se stejne tak jako u nvidia ovladacu nastavit televizní
norma? Mel jsem stejný problém, stacilo v XF86Config nastavit

Option      "TVStandard" "PAL-D"

a barvy chodí jak mají. S pozdravem RT

--
Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nam takove poteseni
upozornovat na chyby druhych.

Trnka Radek
CEZ - ETE
<trnkar2.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na seznam.cz>

Linux registred user #225421  , ICQ: 115184116