ATI Radeon 9200SE a tvout

Trnka Radek rt.sonic na seznam.cz
Neděle Říjen 31 12:46:20 CET 2004

Jan Povolny píše v Ne 31. 10. 2004 v 12:28 +0100:

> *** tak tohle bohuzel nezabralo...alespon ne jako Option k fglrx, ja ten
> obraz vidim cernobile uz pri startu linuxu, pri bootu, po nastartovani X se
> nic nezmeni, porad je to cernobile...vy mate taky radeon?

Psal jsem jiz poprve, mam to na GeForce 4 MX 440. Takze nvidia ovladace.
Na Geforce 5700 FX jsem to jeste nezkousel. Kouknete do doc k tem vasim
ovladacum, treba se ty parametry jmenujou jinak. RT
--
Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nam takove poteseni
upozornovat na chyby druhych.

Trnka Radek
CEZ - ETE
<trnkar2.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na seznam.cz>

Linux registred user #225421  , ICQ: 115184116